2010. augusztus 27., péntek

Mészáros Péter Moha

"A művészet konditerem. Ha művész vagy, fejlesztd a képzelőerőd. Számomra a művészetek úttalan útjai a legmegbízhatobb sugárutak az önkifejezés, és az egyéni kreativitás felszínre rángatásához. Rajzolok, mióta az eszemet tudom. Szívesen bolyongok minden technikában, de legjobban a ceruzát, tintát és a víz alapú anyagokat kedvelem. Érdekel még a kollázs és a ready made. Néhány éve tértem viszza New York city-ből, ahol hat lélegzetelállító és inspiráló évet töltöttem. A rajzolás és festés mellett lakáskiállításokat, happeningeket szerveztem, belekóstoltam a kisfilmkészítésbe, fotóztam, rengeteget utaztam és két kanállal ettem a metropolisz elképesztő és ezerszínű művészi életét. Hazatértem és 2010 elején úgy döntöttem a művészeteknek és az alkotói munkának szentelem az életem. Célom, hogy alkotásaim, minél változatosabb formában a világ minden tájára eljussanak, és azok mindenki számára elérhetők legyenek. Jelenleg egy illusztrált, felnőtt mesekönyvön dolgozom KerékOrszág címmel. Ez az a hely, ahol senkinek nincs ki a négy kereke, mégis minden gördülékenyen megy. Szívesen veszek bármíly hozzászólást, építő kritikát. Béke Veletek!"

1 megjegyzés: