2010. augusztus 16., hétfő

Cselő Mari

Marival is tegnap ismerkedtem meg és be is vásároltam nála.:) 
 
"Cselő Mari vagyok, 1974-ben születtem Budapesten. Egészen kicsi korom óta foglalkoztam valamilyen kézműves technikával. Komolyabban először a kerámia varázsolt el, ezután ismerkedtem meg a tűzzománccal. Jelenleg pedig ötvösnek tanulok - így ami eredetileg hobbiként indult – remélem hamarosan a munkámmá válik.
Mindig nagyon szerettem az ékszereket. Egy ideje már nem csak viselem, hanem készítem is őket.
Mostanában készültek fülbevalók rézlapból kifűrészelve. Nagyon aprólékos és időigényes munka, de igazán jó elfoglaltság, és nagy öröm mikor egy-egy darab elkészül. Ezeken a fülbevalókon látható mintákat népi hímzésminták alapján terveztem, rajzoltam. Ezen kívül díszítettem őket különböző ásványokkal is."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése